Friday, August 6, 2010

Bir Kepçe Operatörüne Aşık Oldum

3 aydır mütemadiyen arabama sıçıp sıçıp kaçan kuşun peşindeydim.Öyle bir orospu çocugu, öyle bir ibne kuş ki bu; Araba pisken hayatta sıçmıyor.Ne zaman yıkattım, ne zaman pırıl pırıl yapıp otoparkın en güzide köşesine çektim...İşte bu yavşak da, bu götoğlanı da o an gelip kakasını yapıyor.

Efendim; Zoruma giden olay şudur.Kuş tabi bu, elbet sıçacak gönlünce, itirazım yok.Burada öyle parasıyla araba yıkayan adam bulamazsın.Makinenin yanına gidiyorsun, atıyorsun 4 çeyreklik, sana sabunu da veriyor, tazikli suyu da.Al eline aleti bizzat yıka.Titiz adamım ben.Günde 12 saat ayakta çalışıyorum, zencisiyle, kızılderilisiyle uğrasıyorum.Cuma günleri tek eglencem ne? Namaza gidiyorum bahanesiyle çıkıp arabayı yıkamak.Gömlek & Kravat & Makosen üçgeninde, elde sik gibi kompresorün hortumuyla türlü türlü eziyet çekiyorum.Ne zaman ki ter kan içinde dükkana dönüyorum; Arabamı en nezih yere çekip "cila atsan böyle parlamazdı mübarek" diyorum.İşte o an bu sülalesini siktiğim kuşu gelip sıçıyor arkadaş!!! Tek noktaya sıçsa yine eyvallah derim.Ön camından tut, bagaja kadar.İbneyi gören "düşman birlikleri bombalayan savaş uçağı" sanar.

Canıma tak etti.Bugün sinsi planımı uygulamaya koydum.Sabahtan bizim dükkanın bulundugu avm' nin güvenlik müdürüne olayı anlattım. "Steve' cim böyle böyle; Saat öğlen 2 gibi bütün kameraları benim arabanın oraya çevir, yalandan su tutup gelicem.Katil; Nasıl olay mahaline tekrar intikal ederse, bu cani kuş da elbet gelecek" dedim.Yıkamacıdan dönerken mc donals' ın tuvaletine ugrayıp üstümü değiştim.Bol cepli avcı yeleğimi ve kamuflajlı pantolonumu giydim.Arabadan inerken beni görmemeliydi.Yüzümü ayakkabı boyasıyla siyaha boyadım.Otoparka arabayı parkedip, arka koltukları öne dogru yatırdım.İçerden bagajı açıp sessizce arkadan çıktım.Şoför kapısından çıkarsam beni farkedebilirdi.Yerden sürünerek cepheme ulaştım.Guvenlik müdürüyle devamlı irtibattaydım.

- Steve cephedeyim.Asayiş berkemal.
- Eyvallah Abi, ben de dikizliyorum kameralardan
- O kuş kaçarsa kendine yer beğen Nevada Çölünden
- Ayıp sana be Abi, bizden kaçmaz

Neyse; Steve' le bu marka denyo diyaloglar geçti aramızda, detaylı anlatmak istemiyorum.

O esnada menzilime sik kadar bir serçe girdi.Hemen dürbünümü elime aldım.Sik kadar da değil, bildiğin pipi kadar.Arabanın üstünde 10 dakika boyunca keşif uçuşu yaptı.Kendi kendime; "Bu minik serçenin günahını alma vogueman" dediğim an ateşe başladı.Böyle bir sıçmak yok!! Zannedersin ki sübyana 3 kutu müsil içirmişler.

(Nazlı yarim webcam yolladığı için ara veriyorum maceraya.Seviyeli sohbetimizden sonra devam edeceğim)

1 comment: