Monday, May 3, 2010

Delirium Tremens

Bazen titiz adam modeline girerim.Evi baştan aşağı yalar, donlarımı çamaşır suyuyla elde yıkarım.

Rottişambır ne güzel bir kelimedir.Şatobiryan da 2. sırada gelir.

Wazabi ne skim bir nötrleme mezesidir.Kolonyalı mendil yermiş gibi.

Kentucky Fried Chicken logosundaki dayının hastasıyım.Tam bir Beyoglu efendisi.Görmüş geçirmiş adam belli.

Midye tavayı böyle taratora degdirip yiyicen.İçinde taş çıkarsa karışmam.Azı dişi olsun, süt dişi olsun amına kor.Çat diye kırarsın.

2 oğlum olursa birinin adını Arçıbıl diğerininkini Haksıbıl koyarım.

Sivrisinekler ne işe yarar? Acaba raid gibi firmaların kazanç saglamak amaçlı ürettiği canlılar mı diye kendime sorarım.

Sonra Adnan Abi geldi kahveye..Bana bir çay söyle dedi vogueman.Ama bi tripli böyle..Abi dibi kalın olsun mu dedim? Farketmez dedi.Hep demli sever oysa ki...Neyse çayını götürdüm.Şekeri attıktan sonra böyle çıling çıling bardağa vura vura karıştırdı.
Abi hayırdır? Bacını mı zktik dedim?
Yok vogueman, tribim sana değil tüm aşklara, geceden içip içip sabahlara, çıkamam dedim çıkamadım dedi.
En güzeli abi dedim.

Makarnayı istiridye modeli alacaksın.Çubuk makarna yiyen adamın erkekliğinden şüphe ederim.

Sene 98...Hızlı zamanlarım...diye cümleye başlamayı alışkanlık edindim kendime.Ama sadece 98 senesine özgü bu.

Askerlik zor zanaattır.Hele ki benim gibi 18 ay yapana.Niye 18 ay? derseniz, üniversiteyi bıraktım.Bana göre değildi.Neyse ki sağlam torpil bulduk da askerliğimi yüzbaşı olarak tamamladım.Erleri çok severdim.Rütbelilere kök söktürdüm.Subaylığım çok pistir.

Yan komşum Hulk Hogan' dı bir zamanlar.Amerikan güreşçisi, uzun sarı saçlı eleman.
Birgün bahçede çim kesiyorum, bu lavuk da yanda arabasıyla uğraşıyor.
Birader ateşin var mı? dedim.
Çat cebinden çıkardı çakmağı, buyur buradan yak dedi.
Hulk' cım yakıştı mı şimdi sana dedim?
Nerede kaldı sportmenlik, amerikan güreşi? dedim.
Abi haklısın ama bırakamıyorum bu mereti dedi.
Dedim "Hulk!" Gittiğin yol, yol değil.Biz seni flash tv' den; Tuttuğunu yere vuran delikanlı bir adam olarak bilirdik.Şimdi ben nasıl çoluğuma, çocuguma senin sigara içtiğini söylerim?
O lafımdan sonra tövbe etti.
Her hafta beni arar, gel voguemanim şahane mangal yaktım.Sucuğu olsun, koç taşağı olsun esirgemedim diye...Yine de gitmem ama.Birkere gözümden düştü.Sildim mi silerim bir kalemde...

Nostalji Saati:

Kumpiri ilk Türkiye' ye getiren dayının Yıldız Parkı' nın yanında çekili bir arabası vardı.O zamanlar 8 yaşındaydım.İshal tedavisinde kullanılan haşlanmış patatesin bu denli lezzetli olabileceğini o zaman farkettim.Sene 1990...(98 değil)

Sene 98..Hızlı zamanlarım...Şatomda özel defileler düzenliyorum...Öyle hızlıyım...

Şizofreni hastaları dünyayı değişik algılar. Normalde çevrede varolan uyaranlar dışında olmayan sesler, hayaller, garip kokularla dış dünya karışık ve anlaşılmazdır.
Bu ortamda hastalarda anksiyete artışı, heyecan ve korku sıktır.

No comments:

Post a Comment